Regulamin sklepu internetowego silkn.pl
SPIS TREŚCI
§1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Postanowienia ogólne
§ 4 Wymogi techniczne
§ 5 Oferty w Sklepie
§ 6 Składanie zamówień
§ 7 Płatności i rachunkowość
§ 8 Dostawa
§ 9 Prawo odstąpienia od umowy
§ 10 Skutki odstąpienia od umowy
§ 11 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 12 Reklamacje
§ 13 Opinie
§ 14 Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 15 Postanowienia końcowe
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – polska ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem dostępnym na stronie: silkn.pl/regulamin-konta usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, dzięki której Kupujący może nieodpłatnie skorzystać z dodatkowych funkcji w Sklepie.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy silkn.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://silkn.pl.
Sprzedawca – BRANDBOOK SERVICES sp. z o.o., ul. Władysława Szpilmana 6,
02-634 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0001108005,
NIP 6751735834, REGON 387068251, kapitał zakładowy 5000,00 zł, także w Regulaminie jako „my”.
Ustawa o prawach konsumenta („u.p.k.”). – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Towar/produkt – rzeczy oferowane w Sklepie.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: BRANDBOOK SERVICES sp. z o.o., ul. Władysława Szpilmana 6, 02-634 Warszawa.
- Adres e-mail: kontakt@silkn.pl
- Telefon: +48 22 125 5022
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy):
- Panattoni Markat Plus
Brandbook Services Sp. z o.o.
Majdzika 15, rampa 9
32-050 Skawina.
- Panattoni Markat Plus
- Adres do wysłania reklamowanego towaru:
- Panattoni Markat Plus
Brandbook Services Sp. z o.o.
Majdzika 15, rampa 9
32-050 Skawina.
- Panattoni Markat Plus
- Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Kupującego wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Kupujący. Sprzedawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Kupujący.
§ 3 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin jest wzorcem umownym w rozumieniu Kodeksu cywilnego i dlatego jest integralną częścią każdej zawieranej z nami umowy.
- W celu dokonania zakupu w naszym Sklepie obowiązkowo należy zaakceptować Regulamin. W przypadku braku akceptacji Regulaminu nie będzie możliwe dokonywanie zakupów w naszym Sklepie, a złożone zamówienia będą traktowane jako nieważne i niewiążące.
- Naszym Klientem może być tylko podmiot prawa, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, w szczególności tylko osoby pełnoletnie. Oznacza to, że zakup dokonany przez osobę niepełnoletnią lub nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych będzie nieważny i przez to niewiążący.
§4 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie końcowe z aktywnym dostępem do Internetu;
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§5 OFERTY W SKLEPIE
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto albo dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym zamówieniu.
- Oświadczamy, że prezentowane przez nas w Sklepie produktu spełniają obowiązki wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących.
- Zdjęcia produktów zamieszczone w Sklepie obrazują ich typowy, abstrakcyjny wygląd, co ma na celu umożliwienie Państwu wyrobienie sobie ogólnego wyobrażenia o ich parametrach i wyglądzie. W celu usunięcia tych wątpliwości mogą Państwo przed złożeniem Zamówienia zażądać zdjęcia rzeczywistych produktów oraz poprosić o dodatkowe informacje o konkretnym produkcie.
- W przypadku prezentowania ceny promocyjnej w Sklepie, udostępniamy informację o najniższej cenie danego produktu, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli produkt jest oferowany w Sklepie krócej niż 30 dni, podawana jest najniższa cena obowiązująca od momentu rozpoczęcia oferowania produktu do dnia zastosowania obniżki.
- Zastrzegamy prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Wszelkie takie zmiany obowiązują wyłącznie na przyszłość i nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
- W przypadku błędu systemowego lub ludzkiego w przekazaniu informacji o cenie za dany Towar, tj. podania zbyt niskiej lub zbyt wysokiej ceny w stosunku do faktycznej ceny za ten Towar – Sklep ma prawo do zmiany takiej ceny na rzeczywistą wraz z obowiązkiem poinformowania o tym Klienta. Sprzedający, po skorzystaniu z dostępnych mu środków prawnych i w przypadkach prawem uzasadnionych nie ma obowiązku realizowania zamówienia z błędną ceną.
- Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
§6 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- 1Złożenie zamówienia na dany produkt dokonywane jest poprzez:
- Dodanie produktu do koszyka,
- Wypełnienie formularza zamówienia, w treści którego wybierasz ilość produktu, adres dostawy oraz podajesz niezbędne dane osobowe i inne dane potrzebne do realizacji zamówienia,
- Wybranie sposobu dostawy produktu,
- Wybranie sposobu zapłaty ceny oraz ewentualnych kosztów dodatkowych,
- Potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie guzika „Kupuję i płacę” oraz akceptacja postanowień Regulaminu i Polityki Prywatności.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowe i rzetelne wypełnienie formularza zamówienia, znajdującego się na stronie Sklepu, z podaniem wszystkich Twoich danych (oznaczonych symbolem*), koniecznych do realizacji umowy.
- Naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę” oraz potwierdzenie go przez nasz Sklep wiąże się z obowiązkiem zapłaty ceny zamówionego towaru wraz z usługami dodatkowymi.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na podany adres e-mail informację o jego przyjęciu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Państwa błędnych danych w zamówieniu. Jeśli Państwo złożą zamówienie niezgodnie ze swoim zamiarem (np. błędy w adresie, ilości produktu, parametrów, sposobie dostawy itd.) mamy prawo ułatwić modyfikację zamówienia, tak aby odpowiadało ono Państwa preferencjom. Każdorazowo zastrzegamy jednak możliwość żądania wykonania umowy zgodnie z pierwotnym zamówieniem.
- W przypadku powzięcia wątpliwości co do zamiaru dokonania zakupu albo wiarygodności danych podanych przez Kupującego podejmiemy z nim próbę kontaktu telefonicznego albo mailowego. W przypadku braku kontaktu w ciągu 5 dni od pierwszej próby albo weryfikacji negatywnej Państwa zamówienie zostanie anulowane, o czym powiadomimy.
- W przypadku braku zamówionego produktu niezwłocznie o tym poinformujemy. Wówczas mogą Państwo:
- anulować zamówienie i żądać zwrotu wpłaconych środków,
- przyjąć zaoferowany przez nas zamienny produkt,
- zgodzić się na przedłużenie terminu dostawy o czas konieczny do sprowadzenia brakującego produktu.
- W przypadku braku kontaktu z Państwem w ciągu 10 dni od poinformowania o braku produktu, przyjmuje się, że Państwo anulowali transakcję i zażądali zwrotu wpłaconych środków.
§ 7 PŁATNOŚCI I RACHUNKOWOŚĆ
- Klient przed złożeniem zamówienia jest informowany o łącznych kosztach jego zamówienia.
- Ceny Towarów zawierają podatek VAT oraz są podane w złotych polskich.
- W Sklepie dostępne są następujące metody płatności:
- za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- za pośrednictwem platformy płatniczej:
- PayU
- za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
- za pomocą karty płatniczej:
- Zamówienie powinno być opłacone w terminie wskazanym przy danym sposobie płatności. W przypadku nieotrzymania płatności przez Sprzedawcę w terminie Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w celu przypomnienia o płatności i wyznaczenia dodatkowego, odpowiedniego w danej sytuacji terminu na płatność. Brak dokonania płatności w wyznaczonym przez Sprzedawcę dodatkowym terminie skutkować może odstąpieniem przez Sprzedawcę od umowy.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie jednego Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
- Wystawiamy faktury VAT na podstawie obowiązujących przepisów.
- W przypadku Klientów będących przedsiębiorcami wystawiamy dokument sprzedaży wyłącznie w formie elektronicznej („e-faktura”) w rozumieniu art. 2 pkt. 32 ustawy o podatku od towarów i usług. Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza zgodę Klienta – przedsiębiorcy na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
- E-faktury będą doręczane Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przy składaniu zamówienia. Klient zobowiązany jest do zapewnienia aktualności i poprawności adresu e-mail. Doręczenie e-faktury na wskazany adres e-mail jest równoznaczne z jej otrzymaniem przez Klienta.
§8 DOSTAWA
- Dokonują Państwo wiążącego wyboru dostawy w trakcie składania nam zamówienia na produkt, spośród następujących opcji:
- InPost Paczkomat 24/7
- DPD automat paczkowy
- DPD pickup
- Orlen paczka
- Kurier InPost
- Kurier DPD (Bezpłatnie)
- Kurier InPost pobranie 24,00 zł
- Kurier DPD pobranie
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Nie wysyłamy produktów za granicę.
- Termin nadania przesyłki z zamówionym towarem wskazany jest w Sklepie, przy czym maksymalny czas realizacji zamówienia, tj. czas od momentu otrzymania płatności do momentu wysłania zamówienia, wynosi 2 dni robocze.
- W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
- Zobowiązujemy się do tego, aby wysyłany produkt był odpowiednio zabezpieczony oraz aby jego nadanie nastąpiło w terminie podanym w wiadomości e-mail. W przypadku braku nadania towaru w tym terminie, zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani. Wówczas mają Państwo prawo wyznaczyć nam dodatkowy, adekwatny do przyczyny opóźnienia termin nadania, pod rygorem odstąpienia od umowy. Nie dotyczy to przypadku opóźnienia w dostawie z powodu okoliczności, które nie leżą po naszej stronie – wówczas termin dostawy przesuwa się na najbliższy dostępny termin, chyba że ustalimy z Państwem wówczas odmiennie.
- Kurier podejmuje w cenie usługi dwukrotne próby dostaw. W przypadku nieodebrania przesyłki za drugim razem kolejne doręczenie jest dodatkowo płatne, według cennika wybranego przewoźnika i zazwyczaj opłata wynosi równowartość kosztów pierwszej dostawy.
- W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru w terminie produktu przez Klienta będącego konsumentem, czego efektem będzie zwrot produktu do nas, umowa pozostaje w mocy, a płatność za produkt nie jest zwracana. Oznacza to, że towar nadal jest Państwa własnością, ale możemy wówczas naliczać za niego rynkową opłatę za jego magazynowanie, na Państwa ryzyko oraz obciążyć Państwa kosztami dodatkowymi (kosztami transportu zwrotnego), na podstawie przepisów prawa powszechnego. Wydanie Kupującemu produktu następuje wówczas wyłącznie po uiszczeniu wszystkich nieopłaconych kosztów transportu oraz kosztów magazynowania.
- W przypadku nieodebrania w terminie towaru przez podmiot niemający statusu konsumenta i zwrotu produktu do nas, mamy prawo naliczyć za niego opłatę za magazynowanie w wysokości 75 zł netto za każdy dzień. Przechowywanie produktu następuje na ryzyko Kupującego. Wydanie Kupującemu produktu następuje wyłącznie po uiszczeniu wszystkich kosztów transportu oraz kosztów magazynowania. Po upływie trzech miesięcy magazynowania mamy prawo produkt sprzedać, a otrzymane środki zatrzymać jako rekompensatę za wykonane świadczenie oraz pokrycie odszkodowania i kosztów magazynowania.
- Z chwilą wydania produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia, zwłaszcza w zakresie szkód transportowych.
- W chwili dostarczenia przesyłki mają Państwo obowiązek ocenienia jej zewnętrznego stanu pod kątem jej uszkodzeń lub braków, zaś w ciągu 7 dni od jej otrzymania jej wewnętrznego stanu pod kątem uszkodzeń i braków niedających się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze.
- W przypadku stwierdzenia jawnego, zewnętrznego uszkodzenia prosimy o jej nieodbieranie. Mają Państwo wówczas obowiązek żądania od kuriera sporządzenia protokołu reklamacyjnego (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierającego opis uszkodzenia. Mają Państwo prawo zgłosić zastrzeżenia do treści protokołu oraz prawo otrzymać bezpłatny egzemplarz sporządzonego protokołu. Reklamowany towar należy zwrócić Kurierowi, zwrot jest bezpłatny. O zaistniałej sytuacji prosimy nas niezwłocznie poinformować.
- W przypadku stwierdzenia po odbiorze w przesyłce uszkodzeń niedających się dostrzec przy odbiorze, mają Państwo obowiązek powiadomienia o tym fakcie przewoźnika oraz Sprzedającego w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki. Przewoźnik ma wówczas obowiązek ustalenia stanu przesyłki, sporządzenia stosownego protokołu szkody wraz z materiałem zdjęciowym oraz umożliwić złożenie reklamacji.
- Informujemy, że zgodnie z prawem naruszenie powyższych obowiązków może powodować wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia lub ubytku przesyłki względem firmy kurierskiej.
- Klienci, którzy nie korzystają z praw konsumenckich są obowiązani do sprawdzenia otrzymanego Towaru niezwłocznie i zgłoszenia najpóźniej w ciągu jednego tygodnia wszystkich wad Towaru istniejących w momencie dostawy, pod rygorem utraty praw do ich reklamowania.
§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych kontaktowych podanych w Regulaminie, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§10 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres:
- Panattoni Markat Plus
- Brandbook Services Sp. z o.o.
- Majdzika 15, rampa 9
- 32-050 Skawina
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Mogą Państwo przetestować otrzymany produkt w zakresie koniecznym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Towar można przetestować z zachowaniem prawa do odstąpienia tylko w takim zakresie, jak w sklepie stacjonarnym, tj. można go wypakować, oglądnąć, ale nie wolno go użyć w sposób zostawiający ślady. Prosimy pamiętać, że produkt, z którego chcą Państwo zrezygnować, powinien znajdować się w stanie nadającym się do dalszej sprzedaży, tj. nie noszącym śladów używania, kompletnym (dotyczy to także akcesoriów, opakowań i dokumentacji) oraz nieuszkodzonym.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 11 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa powyżej nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- oraz w pozostałych przypadkach przewidzianych w prawie.
§ 12 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad.
- Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
- przydatność do szczególnego celu, do którego jest Tobie potrzebny, a o którym powiadomiłeś nas najpóźniej w chwili zawarcia umowy, a my go zaakceptowaliśmy,
- towar ponadto musi nadawać się do celów, do których zazwyczaj się go używa, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych i dobrych praktyk,
- towar ponadto musi występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których możesz rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz nasze publiczne zapewnienie,
- towar ponadto musi być dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia możesz rozsądnie oczekiwać,
- towar ponadto musi być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Ci udostępniliśmy przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
- Klient ma obowiązek zapoznania się z dołączoną do produktu instrukcją oraz stosowania się do wszystkich zaleceń w niej przewidzianych, w szczególności w zakresie montażu, użytkowania, przechowywania i konserwowania, a także utylizacji Towaru.
- Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
- Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.
I A SKŁADANIE REKLAMACJI
- Jeżeli w ciągu dwóch lat od otrzymania towaru stwierdzisz, że otrzymany od nas towar nie jest zgodny z umową, możesz złożyć nam reklamację w formie listownej albo mailowej.;
- Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje dane – imię, nazwisko, adres, telefon, mail;
- nazwę produktu,
- dowód jego zakupu,
- opis usterki oraz jej zdjęcie/a lub filmiki,
- preferowany sposób załatwienia reklamacji: naprawa wady/wymiana towaru na nowy/obniżenie ceny towaru/zwrot pieniędzy.
- Do zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o dołączenie dowolnego dowodu zakupu towaru w naszym sklepie (np. paragon fiskalny, faktura VAT, potwierdzenie przelewu etc.).
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji (w tym dotyczących działania Sklepu) na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- W przypadku przesłania zgłoszenia reklamacyjnego dotkniętego brakami, które uniemożliwiają jego rozpoznanie, Sprzedawca wzywa do ich uzupełnienia we wskazanym terminie, pod rygorem odrzucenia reklamacji.
- W celu weryfikacji zgłoszonej wady, na naszą prośbę, należy odesłać na adres naszej firmy reklamowany towar wraz z reklamacją, chyba że będzie się to wiązało z nadmiernymi trudnościami.
- Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, a jeśli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi konsumentowi w tym terminie uważa się, że uznał on reklamację.
- Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie lub Trwałym Nośniku. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie właściwych przepisów kodeksu cywilnego oraz ustawy o Prawach konsumenta. Nasza odpowiedź zawiera uzasadnienie.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji odeślemy reklamowany towar.
II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
- Towary
- W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
- Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku braku zgodności z umową, Kupujący uprzywilejowany może żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.
- Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy
w sytuacji, gdy: - Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
- Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
- W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
- Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
- W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres:
- Panattoni Markat Plus Brandbook Services Sp. z o.o.
- Majdzika 15, rampa 9
- 32-050 Skawina.
- Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.
Konsument może skorzystać m.in. z pomocy odpowiedniego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Centra udzielają informacji o prawach konsumentów i pomagają w rozwiązaniu sporu w przypadku zakupów transgranicznych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady bezpłatna. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla danego państwa znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
Ponadto, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej można skorzystać z następujących form wsparcia:- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz inspektoratów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa
- Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne zarówno dla Sprzedawcy jak i Konsumenta.
- Konsument może dodatkowo skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
- Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.
III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
- W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
- Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
- Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany towaru na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres:
- Panattoni Markat Plus Brandbook Services Sp. z o.o.
- Majdzika 15, rampa 9
- 32-050 Skawina.
- Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany, związanej z reklamacją, stosuje się postanowienie § 11 ust. 7.
IV BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY ZA WADY I USZKODZENIA W PRODUKTACH
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady lub uszkodzenia produktów powstałe po ich wydaniu Klientowi, w szczególności za:
- uszkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwego transportu po jego dostawie, przenoszenia, montażu lub użytkowania produktu niezgodnego z jego przeznaczeniem.
- uszkodzenia powstałe wskutek działania czynników zewnętrznych, takich jak zalanie, pożar, wilgoć, nadmierne nasłonecznienie, skrajne temperatury, chemikalia czy zwierzęta domowe.
- naturalne zużycie materiałów związane z normalnym użytkowaniem produktu,
- za szkody powstałe w wyniku samodzielnych przeróbek, ingerencji Klienta w konstrukcję produktu, a także za skutki niewłaściwego czyszczenia i konserwacji (np. stosowanie środków chemicznych nieprzeznaczonych do danego materiału).
- szkody powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania produktu, przechowywania go lub jego niewłaściwej konserwacji.
- w innych przypadkach przewidzianych prawem powszechnym.
§ 13 Opinie
- Sklep umożliwia publikację opinii o produktach osobom, które rzeczywiście dokonały zakupu danego produktu w naszym Sklepie. W celu publikacji opinii należy zalogować się w Sklepie, a opinie mogą wystawić tylko kupujący zarejestrowani w Sklepie.
- Opinie, które opublikujemy w naszym Sklepie są weryfikowane, tj. ustalamy, czy pochodzą od osób, które faktycznie kupiły od nas recenzowany w takiej opinii Towar. W tym celu możemy zażądać od Klienta dodatkowej weryfikacji, w szczególności w postaci prośby o podanie numeru i daty zamówienia. Weryfikacja następuje poprzez sprawdzenie czy autor opinii dokonał zakupu recenzowanego Towaru w naszym Sklepie wszelkimi środkami dowodowymi.
- Sklep nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania fałszywych opinii, nie usuwa opinii negatywnych z powodów handlowych ani nie publikuje opinii sponsorowanych bez wyraźnego oznaczenia takiej treści.
- Opinię dotyczącą obsługi zamówienia lub opinię dotyczącą Towaru można umieścić tylko poprzez kliknięcie w link umieszczony w wiadomości e-mail.
- Dodanie Opinii jest dobrowolne i nieodpłatne. Klient ma także prawo w każdym czasie żądania usunięcia swojej opinii, bez podania powodu.
- W ramach jednego zamówienia Klient ma możliwość wyłącznie jednokrotnego dodania Opinii.
- W ramach Opinii Klient może przyznać ocenę w formie gwiazdek od 1 do 5.
- Oceny są przechowywane i prezentowane publicznie na stronie Sklepu Internetowego.
- Sprzedający nie zmienia Opinii w zakresie treści ani przyznanych gwiazdek.
- Kupujący zobowiązany jest do napisania treści opinii wyłącznie zgodnie z prawdą oraz w zgodzie z przepisami prawa powszechnego, w szczególności bez wulgaryzmów, treści fałszywych, a także bez treści reklamowych, pisanych wielkimi literami lub naruszających zwyczaje handlowe i normy moralne.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za treść swojej Opinii.
- Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści zawierających informacje nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, wulgarne, agresywne, o charakterze obraźliwym lub będące w oczywisty sposób uznane za niezgodne z dobrymi obyczajami lub moralnymi. Niedopuszczalne też jest umieszczanie treści o charakterze bezprawnym, naruszających prawa osób trzecich, czy stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji.
Sprzedawca jest uprawniony – bez dodatkowego wezwania i ostrzeżenia – do odmowy publikacji albo usunięcia każdej Opinii w przypadkach przewidzianych w prawie powszechnym oraz w Regulaminie. Odmowa publikacji lub usunięcie opinii wymaga powiadomienia autora opinii wraz z uzasadnieniem. - Klient zamieszczając w Sklepie internetowym Opinie, które stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – udziela Sprzedającemu niewyłącznej i nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie licencji do korzystania przez Sprzedającego z tych utworów, wraz z prawem do udzielenia sublicencji, która obejmuje publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet). Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacyjnych znanych w chwili jej udzielania, w szczególności do następujących pól eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu dowolną techniką – w szczególności techniką cyfrową
- wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu z możliwością dokonania modyfikacji wynikającej z istoty danego medium internetowego,
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy,
- w zakresie rozpowszechnia utworu w sposób inny niż określony powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
- Ewykorzystanie utworów dla celów promocyjnych i marketingowych.
- Usunięcie Konta przez Klienta lub Opinii nie ma wpływu na obowiązywanie powyższej licencji.
- Średnia ocena Towaru liczona jest jako średnia arytmetyczna ze wszystkich ocen (tj. liczby gwiazdek) przyznanych Towarowi przez Klientów. Jest ona aktualizowana na bieżąco, tj. po każdej nowej przyznanej Towarowi ocenie.
§ 14 Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca w Sklepie świadczy kupującym następujące usługi drogą elektroniczną:
- w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym,
- Zapewnienie założenia oraz umożliwienie korzystania z funkcjonalności Konta w ramach Sklepu Internetowego,
- Dostęp do historii zamówień Klienta,
- Zachowanie sesji logowania po zalogowaniu się do Konta,
- Przesyłanie oświadczeń przez formularze elektroniczne,
- Komunikacja za pośrednictwem SMS,
- Dodawanie opinii – Klient może dodać opinię lub komentarz do swojego zamówienia,
- Płatności elektroniczne,
- Usługa newslettera,
- Przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji.
- Do prawidłowego korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, niezbędne jest spełnienie przez Użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych:
- dostęp do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron internetowych, wyposażonego w system operacyjny umożliwiający uruchomienie nowoczesnej przeglądarki internetowej,
- dostęp do stabilnego połączenia z Internetem o przepustowości co najmniej 1 Mbps
- zainstalowana i aktualna wersja jednej z następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari lub inna kompatybilna przeglądarka obsługująca HTML5, CSS3 i JavaScript,
- włączona obsługa plików cookies oraz JavaScript w przeglądarce,
- aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail) – w przypadku usług wymagających rejestracji lub kontaktu zwrotnego.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Użytkownika z danej usługi.
- Umowa o świadczenie usług zawierana jest na czas wykonania danej usługi lub na czas nieokreślony.
- Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać umowę o świadczenie usług, zaprzestając korzystania z danej usługi. W przypadku usług wymagających rejestracji rozwiązanie umowy następuje poprzez złożenie stosownego żądania usunięcia konta, np. poprzez e-mail.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 14 dniowego terminu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, w szczególności:
- Naruszenia przez Użytkownika Regulaminu, pomimo wezwania wraz z dodatkowym terminem na zaprzestanie dokonywania takich naruszeń,
- Dostarczania treści bezprawnych.
- Informujemy, że Użytkownicy mają zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w szczególności w treści publikowanych przez nich opinii.
- Usługobiorca ma prawo składać reklamacje dotyczące sposobu i jakości świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko (lub nazwę) i adres e-mail Usługobiorcy,
- opis problemu lub zastrzeżeń,
- ewentualne oczekiwane rozwiązanie.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można składać:
- drogą elektroniczną na adres e-mail:
- lub pisemnie na adres:
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. Odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym
§15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza Państwa praw, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
- W kontaktach z Państwem nasza firma korzysta z urządzeń służących do porozumiewania się na odległość, takich jak poczta elektroniczna oraz telefon. Nie stosujemy innych środków komunikacji online.
- Kontakt z klientami prowadzimy także w języku angielskim, ale umowy zawierane są z Państwem w języku polskim.
- Nie oferujemy usług posprzedażnych.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, związanego z umową zawartą za pośrednictwem Sklepu, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, z tytułu umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu, jest ograniczona – w granicach dopuszczonych przez prawo – do kwoty złożonego przez Kupującego zamówienia, wskutek którego doszło do zawarcia umowy oraz do 1 roku od zawarcia tej umowy.
- W zakresie korzystania ze strony internetowej Sklepu i dostępnych na niej funkcji, zastosowanie ma Regulamin strony internetowej, dostępny w Sklepie.
- Wszystkie zdjęcia naszych Towarów oraz inne materiały marketingowe w naszym Sklepie są objęte ochroną prawną. Zakazane jest ich nieodpłatne używanie. Ich wykorzystanie w sieci Internet przez inny podmiot niż Sprzedawca w celach komercyjnych jest złożeniem Sprzedawcy nieodwołalnej oferty udzielenia niewyłącznej licencji na jednorazowe wykorzystanie jednej grafiki lub materiału marketingowego za zryczałtowane wynagrodzenie w wysokości 2 000 zł netto (dwa tysiące złotych netto) wraz z dodatkowym prawem do wszelkich korzyści, uzyskanych z wykorzystaniem tej grafiki. Sprzedawca ma prawo przyjąć taką ofertę w ciągu 24 miesięcy od dnia powzięcia informacji o wykorzystaniu jego grafiki lub materiału marketingowego przed podmiot trzeci.
- Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany Regulaminu, jeśli konieczność zmiany wynika z nowelizacji prawa powszechnie obowiązującego, decyzji biznesowej Sprzedawcy lub zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim zmiany te wpływają na postanowienia Regulaminu. O zmianie będziecie Państwo poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana Regulaminu wywołuje skutek wyłącznie na przyszłość.
- Zastrzegamy prawo do zawieszenia funkcjonalności Sklepu z powodów technicznych (awarie, przerwy techniczne, ulepszenia, aktualizacje), na czas niezbędnej ich obsługi. Przerwy techniczne nie naruszają zawartych z nami umów.
- W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin wraz z poprzednimi jego wersjami wraz z Załącznikami za pośrednictwem linku zamieszonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy sprzedaży na odległość, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Kupujący może go pobrać, zapisać i sporządzić jego wydruk.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1. grudnia 2025 r.